11 Сентября 2011
Физмат -
Математика
Календарно-тематичне планування 7 клас алгебра
Алгебра 7 клас, 86 годин
І семестр — 48 год, 3 години на тиждень;
II семестрі — 38 год, 2 години на тиждень.
І. ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО
МАТЕРІАЛУ (6 ГОД)
Номер уроку |
Кількість годин |
Тема уроку |
Дата проведення уроку |
1 |
1 |
Повторення навчального матеріалу за попередні класи |
|
2 |
1 |
Повторення навчального матеріалу за попередні класи |
|
3 |
1 |
Розв'язування вправ |
|
4 |
1 |
Розв'язування вправ. Самостійна робота |
|
5 |
1 |
Діагностична контрольна робота № 1 |
|
6 |
1 |
Аналіз контрольної роботи |
|
ІІ. ЛІНІЙНІ РІВНЯННЯ З ОДНІЄЮ ЗМІННОЮ (8ГОД)
Головна мета — повторити і привести в систему відомості про рівняння, корені рівняння, розв'язування рівнянь; ввести означення лінійного рівняння, рівняння першого степеня з однією змінною; навчити розв'язувати лінійні рівняння та задачі за допомогою лінійних рівнянь.
Номер уроку |
Кількість годин |
Тема уроку |
Дата проведення уроку |
7 |
1 |
Загальні відомості про рівняння |
|
8 |
1 |
Лінійне рівняння з однією змінною |
|
9 |
1 |
Розв'язування лінійних рівнянь з однією змінною і рівнянь, що зводяться до них Сам.роб.№ 1 |
|
10 |
1 |
Розв'язування рівнянь, що зводяться до лінійних |
|
11 |
1 |
Розв'язування задач за допомогою лінійних рівнянь. Рівняння як математична модель задачі Сам.роб.№2 |
|
12 |
1 |
Розв'язування задач за допомогою рівнянь |
|
13 |
1 |
Розв'язування задач за допомогою рівнянь |
|
14 |
1 |
Тематичне оцінювання № 1 |
|
IIІ. ЦІЛІ ВИРАЗИ (46 ГОД) |
|||
Номер уроку |
Кількість годин |
Тема уроку |
Дата проведення уроку |
15 |
1 |
Вирази із змінними. Цілі раціональні вирази. Числове значення виразу |
|
16 |
1 |
Знаходження числових значень виразів |
|
17 |
1 |
Тотожні вирази. Тотожність. Тотожне перетворення виразу. Доведення тотожностей Сам.роб.№3 |
|
18 |
1 |
Спрощення виразів і доведення тотожностей |
|
19 |
1 |
Степінь з натуральним показником |
|
20 |
1 |
Виконання вправ, пов'язаних зі степенем |
|
21 |
1 |
Властивості степеня з натуральним показником |
|
22 |
1 |
Виконання вправ на спрощення виразів із використанням властивостей степеня з натуральним показником |
|
23 |
1 |
Знаходження числових значень виразів із використанням властивостей степеня з натуральним показником |
|
24 |
1 |
Одночлен. Стандартний вигляд одночлена |
|
25 |
1 |
Множення одночленів. Піднесення одночленів до степеня |
|
26 |
1 |
Виконання вправ на спрощення виразів Сам.роб.№5 |
|
27 |
1 |
Тематичне оцінювання № 2 |
|
28 |
1 |
Многочлен. Подібні члени многочленна та їх зведення |
|
29 |
1 |
Виконання вправ на зведення многочленів до стандартного вигляду |
|
30 |
1 |
Додавання і віднімання многочленів Сам.роб.№6 |
|
31 |
1 |
Виконання вправ на додавання і віднімання многочленів |
|
32 |
1 |
Виконання вправ на додавання і віднімання многочленів |
|
33 |
1 |
Множення одночлена на многочлен |
|
34 |
1 |
Виконання вправ на множення одночлена на Многочлен |
|
35 |
1 |
Виконання вправ на спрощення многочленів Сам.роб.№7 |
|
36 |
1 |
Розкладання многочленів на множники способом винесення спільного множника за дужки |
|
37 |
1 |
Розв'язування вправ на розкладання многочленів на множники способом винесення спільного множника за дужки |
|
38 |
1 |
Множення многочлена на многочлен Сам.роб.№8 |
|
39 |
1 |
Виконання вправ на множення многочлена на Многочлен |
|
40 |
1 |
Виконання вправ на застосування правила множення многочлена на многочлен Сам.роб.№9 |
|
41 |
1 |
Виконання вправ на спрощення виразів |
|
42 |
1 |
Розкладання многочленів на множники способом групування |
|
43 |
1 |
Розв'язування вправ на розкладання многочленів на множники способом групування |
|
44 |
1 |
Тематичне оцінювання № 3 |
|
45 |
1 |
Квадрат суми і квадрат різниці |
|
46 |
1 |
Виконання вправ на використання квадрата суми і квадрата різниці виразів |
|
47 |
1 |
Виконання вправ на спрощення виразів Сам.роб.№10 |
|
48 |
1 |
Розкладання многочленів на множники за допомогою формул квадрата суми і квадрата різниці |
|
49 |
1 |
Виконання вправ на застосування правил розкладання многочленів на множники за допомогою формул квадрата суми і квадрата різниці |
|
50 |
1 |
Множення різниці двох виразів на їх суму |
|
51 |
1 |
Виконання вправ на множення .різниці двох виразів на їх суму |
|
52 |
1 |
Виконання вправ |
|
53 |
1 |
Розкладання на множники різниці квадратів двох виразів |
|
54 |
1 |
Виконання вправ на розкладання на множники різниці квадратів двох виразів Сам.роб.№11 |
|
55 |
1 |
Сума і різниця кубів |
|
56 |
1 |
Виконання вправ на застосування формул суми і різниці кубів |
|
57 |
1 |
Застосування кількох способів розкладання многочленів на множники |
|
58 |
1 |
Виконання вправ на застосування кількох способів розкладання многочленів на множники Сам.роб.№12 |
|
59 |
1 |
Виконання вправ на застосування кількох способів розкладання многочленів на множники |
|
60 |
1 |
Тематичне оцінювання № 4 |
|
IV. ФУНКЦІЇ (8 ГОД) |
|||
Номер уроку |
Кількість годин |
Тема уроку |
Дата проведення уроку |
61 |
1 |
Функція. Область визначення і область значень функції. Способи задання функції |
|
62 |
1 |
Виконання вправ на закріплення понять функція,область визначення функції, способи задання функції |
|
63 |
1 |
Графік функції. Графічний спосіб задання функції |
|
64 |
1 |
Виконання вправ на читання і побудову графіків функцій Сам.роб.№13 |
|
65 |
1 |
Лінійна функція, її графік і властивості |
|
66 |
1 |
Виконання вправ на побудову графіків лінійних функцій і на використання їх властивостей Сам.роб.№14 |
|
67 |
1 |
Виконання вправ на застосування властивостей лінійних функцій |
|
68 |
1 |
Тематичне оцінювання № 5 |
|
V. СИСТЕМИ ЛІНІЙНИХ РІВНЯНЬ З ДВОМА ЗМІННИМИ (13 ГОД) |
|||
Номер уроку |
Кількість годин |
Тема уроку |
Дата проведення уроку |
69 |
1 |
Рівняння з двома змінними. Розв'язок рівняння з двома змінними. Лінійне рівняння з двома змінними |
|
70 |
1 |
Виконання вправ на закріплення понять: рівняння з двома змінними, розв'язок рівняння з двома змінними, лінійне рівняння з двома змінними |
|
71 |
1 |
Графік лінійного рівняння з двома змінними |
|
72 |
1 |
Виконання вправ на читання і побудову графіків лінійного рівняння з двома змінними Сам.роб.№15 |
|
73 |
1 |
Система двох лінійних рівнянь з двома змінними та її розв'язок. Розв'язування систем лінійних рівнянь з двома змінними графічним способом |
|
74 |
1 |
Виконання вправ на розв'язування систем лінійних рівнянь з двома змінними графічним способом Сам.роб.№16 |
|
75 |
1 |
Розв'язування систем двох лінійних рівнянь з двома змінними способом підстановки |
|
76 |
1 |
Виконання вправ на розв'язування систем лінійних рівнянь з двома змінними способом підстановки Сам.роб.№17 |
|
77 |
1 |
Розв'язування систем двох лінійних рівнянь з двома змінними способом додавання |
|
78 |
1 |
Виконання вправ на розв'язування систем лінійних рівнянь способом додавання |
|
79 |
1 |
Розв'язування задач за допомогою систем лінійних рівнянь |
|
80 |
1 |
Розв'язування задач за допомогою систем лінійних рівнянь |
|
81 |
1 |
Тематичне оцінювання № 6 |
|
VІ .ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО
МАТЕРІАЛУ (5 ГОД)
Заключне повторення є важливим етапом навчального процесу. Від його організації, змісту і форм залежить кінцевий результат навчання — глибина знань, їх міцність, системність, рівень оволодіння практичними вміннями.
Наводимо календарно-тематичне планування заключного повторення.
Номер уроку |
Кількість годин |
Тема уроку |
Дата проведення уроку |
82 |
1 |
Лінійні рівняння з однією змінною |
|
83 |
1 |
Дії над многочленами Формули скороченого множення |
|
84 |
1 |
Функції |
|
85 |
1 |
Системи лінійних рівнянь з двома змінними |
|
86 |
1 |
Підсумкова контрольна робота № 7 |
|
|
- Логіка. 5–11 класи
- Усі уроки геометрії. 11 клас. Академічний рівень
- Усі уроки. Математика. 6 клас
- Усi уроки алгебри і початків аналізу. 11 клас. І семестр
- Таблица простых чисел (первые 100000)
- Календарно-тематичне планування 9 клас алгебра
- Календарно-тематичне планування 9 клас геометрія
- Математика 7-11 класс. Обучающий видеокурс (2011) PC
- Государственная итоговая аттестация выпускников 9 классов в новой форме. Математика. 2011
- Задачи повышенной трудности в курсе алгебры 7—9 классов
Комментарии |
|