(14 голоса, среднее 4.07 из 5)

Усi уроки алгебри і початків аналізу. 11 клас. І семестр
Бабенко С. П.
Издательство:
Основа
Год издания: 2011
Страниц: 265
ISBN: 678-617-00-1098-6
Язык: украинский
Формат: PDF
Размер: 56 Мб
Докладні розробки уроків до вивчення алгебри і початків аналізу в 11 класі (академічний рівень). Цікаві методичні рекомендації, різноманітні прийоми роботи із завданнями, велика кількість усних вправ, широкий вибір форм перевірки знань, використання ігрових моментів на уроці, грамотне урахування вікових особливостей — усе це вигідно відрізняє посібник від традиційних планів-конспектів уроків.

Зміст/Содержание

Вступ
Орієнтовне календарне планування
I семестр — 48 годин (3 години на тиждень)
II семестр — 57 годин (3 години на тиждень),
усього — 105 годин
Тема 1. Похідна та її застосування (26 год)
Урок № 1. Повторения. Дійсні числа та їх властивості
Урок № 2. Повторения. Модуль дійсного числа та його властивості
Урок № 3. [Поняття границі функції в точці]
Урок № 4. Поняття приросту аргумента та приросту функції. Означения похідної функції в точці
Урок № 5. Похідні деяких елементарних функцій
Урок № 6. Геометричний зміст похідної. [Рівняння дотичної до функції в точці]
Урок № 7. Механічний (фізичний) зміст похідної
Урок № 8. Правила обчислення похідних
Урок№ 9. [Похідна складеної функції]
Урок №10. Похідні тригонометричних функцій
Урок № 11. Розв'язування задач на обчислення похідних функцій
Урок № 12. Підсумковий урок
Урок №13. Тематична контрольна робота № 1
Урок № 14. Монотонність і сталість функції. Критичні точки функції
Урок і№ 15. Знаходження проміжків монотонності функції. Розв'язування задач
Урок № 16. Екстремуми функції. Необхідна й достатня умови екстремуму
Урок № 17. Розв'язування вправ
Урок № 18. Загальна схема дослідження функції [для побудови її графіка]
Урок № 19. Розв'язування вправ на дослідження функції
Урок № 20. Розв'язування вправ на дослідження функції [для побудови її графіка]
Урок №21. Найбільше і найменше значения функції
Урок № 22. Розв'язування задач на знаходження найбільшого та найменшого значень функції
Урок № 23. Розв'язування задач на знаходження найбільшого чи найменшого значения функції
Урок № 24. Розв'язування найпростіших прикладних задач
Урок № 25. Підсумковий урок
Урок № 26. Тематична контрольна робота № 2
Тема 2. Показникова та логарифмічна функції
Урок № 27. Степінь із довільним дійсним показником та його властивості
Урок № 28. Показникова функція, її властивості та графік
Урок № 29. Застосування властивостей показникової функції до розв'язування вправ
Урок № 30. Найпростіші показникові рівняння
Урок № 31. Зведення деяких показникових рівнянь до найпростіших
Урок № 32. Розв'язування більш складних показникових рівнянь
Урок № 33. Розв'язування систем рівнянь, що містять показникові функції
Урок № 34. Розв'язування найпростіших показникових нерівностей
Урок № 35. Розв'язування більш складних показникових нерівностей
Урок № 36. Підсумковий урок
Урок №37. Тематична контрольна робота № 3
Урок № 38. Логарифм числа. Основна логарифмічна тотожність
Урок № 39. Основні властивості логарифмів. Формула переходу від однієї основи логарифма до іншої
Урок № 40. Логарифмування та потенціювання
Урок № 41. Логарифмічна функція, її властивості і графік. Застосування властивостей логарифмічної функції до розв'язування вправ
Урок № 42. Розв'язування найпростіших логарифмічних рівнянь
Урок № 43. Розв'язування більш склад них логарифмічних рівнянь
Урок № 44. Розв'язування систем рівнянь, що містять логарифмічні функції
Урок № 45. Розв'язування найпростіших логарифмічних нерівностей
Урок № 46. Розв'язування більш складних логарифмічних нерівностей
Урок № 47. Підсумковий урок
Урок № 48. Тематична контрольна робота № 4
Література

 

Скачать Усi уроки алгебри і початків аналізу. 11 клас. І семестр

с депозит - Усi уроки алгебри і початків аналізу. 11 клас. І семестр

с турбобит - Усi уроки алгебри і початків аналізу. 11 клас. І семестр



Следующие статьи:
Предыдущие статьи:

Комментарии
Добавить новый Поиск
Анонимно   |2015-09-04 17:07:48
Оставить комментарий
Имя:
Email:
 
Тема:
UBB-Код:
[b] [i] [u] [url] [quote] [code] [img] 
 
 
:angry::0:confused::cheer:B):evil::silly::dry::lol::kiss::D:pinch:
:(:shock::X:side::):P:unsure::woohoo::huh::whistle:;):s
:!::?::idea::arrow:
 
Пожалуйста, введите проверочный код, который Вы видите на картинке.

3.26 Copyright (C) 2008 Compojoom.com / Copyright (C) 2007 Alain Georgette / Copyright (C) 2006 Frantisek Hliva. All rights reserved."

Поиск по сайту

Голосование

Вы бы поддержали сайт новыми материалами за символическую плату?
 

Сейчас в чате



Нет пользователей online



Rambler's Top100